LOREAL ELSEVE MUCİZEVİ BAKIM YAĞI


Loreal Elseve Mucizevi Bakım Yağı


Hakikaten ismini taşıyan bir üründen bahsedeceğim size.. Benim saçlarım ombreli ve uçları kuru geliyor bana her seferinde. Tabiki rahatsız oluyorum bu durumdan. Çok sık duydum namını fakat elimde başka ürünler vardı onları bitirmeden ürün almama projem olduğu için nihayet bitti ve aldımmmm :)
Şimdi nasıl kullanıyorum peki? Banyodan önce tüm saçıma elime az miktar alarak yediriyorum 15 dk bekletiyorum tarıyorum bu arada ki yağın ulaşmadığı yer kalmasın. 2. aşama banyodan çıktıktan sonra saç uçlarıma yediriyorum hem kurutma işlemi sırasında zarar görmesin diye hemde kolay taransın diye. 3. aşama ise denizden çıkınca tuzlu su zarar vermesin diye kullanacağım :)

Deneyip memnun kalanıda görüldü nefret edeni de her ürün gibi tabiki hepimiz cildi saç tipi aynı değil sonuçta.. Benim saç tipim uzun ve sık sık yağlanan bir tip :) ama ben memnunum herhangi bir inek yalamışta yapışmış durumu olmadı hiç :) aaaa söylemeden geçemem muhteşem de bir kokusu var :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar