Gece Rutinim

Neutrogena Visibly Clear

Merhabalaarr 😘 Çogunlukla haftada bir kullandigim bir ürün olur kendisi .. Biraz pıtırcıkları mevcut içerisinde bana göre çok güzel bir kokusu var.. Temizlik hissini veriyor bana cok az cildimde kuruluk hissi bırakıyor ama sonrasinda birazdan anlatacagim ürün imdadıma yetisiyor 😃  Peeling malum kuru ciltler icin biraz sıkıntılı bir durum ama yapmazsam da rahat hissetmiyorum kendimi ..

Apricot Skin Oil

Gecen ay gratiste taniştik kendisiyle .. Orada calisan bayana göz cevremin cok kuru oldugunu belirttim o da bana bu ürünü önerdi .. Hemen denemek istedim ve dedigim gibi gecen aydan beri kullaniyorum daha halen var icinde . Nemlendirme konusunda gerçekten harika gece en son uyguluyorum ve yatıyorum sabaha kadar pamuk gibi bir göz cevresine uyaniyorum.. Gercekten tavsiye edebilirim . vaadettigi bu kadar da degil kırışıklıklara karsi etkili oldugunu da savunuyot henüz kırısıklık sahibi olmadigimdan bir sey söyleyemem ama eşim üzerinde test ediyorum 😝 değisim görünce yazacağım mutlaka 💋



Gamze. Zorka

Yorumlar

Popüler Yayınlar