Yeni Karar Almak !


  Hayatta her zaman yeni kararlar yeni başlangıçlar yapmaz insan. Bir şey olmalı bir kırılma noktası bir canına tak noktası olması gerekli. Yoksa pazartesi diyetlerinden bahsetmiyorum. Bazen bi anda bir şey olur ve tamam ya! artık bu düzen bu şekilde devam etmeyecek deriz. 

Uzun belki çok uzun zamandır aynı durumdayım ama karar verme aşamam biraz geç oldu diyebilirim. Yeni başlangıçlar yaparken bile bazı şeyleri düzene koymalı kendinize uyarlamalısınız gibi bir durum ortaya çıkıyor değil mi? ya şunu da ayarlayayım, şunu da bi tamamlayayım gibi gibi gibi! Ama gemileri de yakmak kolay değil ki arkadaş öyle ha deyince :) 

Neyse demek istediğim evet hayatımda bir döneme girdim 27 yıllık hayatımda yetti artık dediğim noktaya geldim nihayet! Salı günü başladım bir diyetisyen arkadaşa bugün 2, günüm biraz zorlanmıyor değilim ama buna müsaade etmiyorum kendi çapımda. 

Buradan takip eden geçerken uğrayan merak edip bakan bi arkadaşa bakıp çıkacağım diyen herkese sesleniyorum hala yaşıyorsunuz ! ve hayatınızı değiştirmek sizin elinizde bi silkelenin hele bakın neler başaracaksınız. Yoksa onun bunun keyfini beklemek hayatınızı değişime hazırlamak için vakit kaybetmeyin onlar size ayak uydursun. Hayatınızda 1 kere bencil olun! Cesaret ey yiğitler cesaret !





Sağlıcakla kalın öptüm kib bye:)

Yorumlar

Popüler Yayınlar