Hayatını Organize Et ! Bölüm 2 Oturma Odası (Sadelik/Minimalizm)

Merhaba !

  Oturma odası genellikle sizi değil eşinizin ve varsa evin diğer üyelerinin vakit geçirdiği alana denir. Siz mutfaktayken oturma odanız kendi haline bırakılmaz genellikle ''kendi kendine'' dağılım gösterir. Tamam her evin kendi düzeni vardır kabul! O vazo oraya bu çerçeve şuraya gibi ama onlar çoğu zaman yerinde olmaz :) Her akşam yatmadan şöyle bir toparlama yapılır. Ama insan bir zamandan sonra okuduğu kitaptan olsun gördüğü ilgi duyup araştırdığı olsun her şeyden esinlenip düzenini kuruyor ve ben artık yavaş yavaş minimalizmi benimsiyorum. Bilmiyorum sadelik hoşuma gidiyor. Beyazlık göz yormayan aksesuarlar evin bir dinamizm içinde olması beni rahatlatıyor.

Hani baktıkça huzur veren odalar olur ya! hani aslında hiç bir eşya yoktur ama her şey olması gerektiği gibi ne eksik ne fazla hıh işte öyle şimdi artık bir kaç dekorasyon örnekleri ve fiyat araştırması ile örnekleyeceğim artık yazılarımı ! Seviyorum araştırmayı fikirler sunup yardımcı olmayı yararlı olmayı kısacası.

 Şimdi bir oturma odası tasarlayacağız beraber ferah sade göz yormayan.. Çok az dekorasyon malzemesi kullanacağım az ve sade ama odanın hepten ölmesini de engelleyeceğiz. 2 farklı seçenek sunacağım. Tabi kimin ekonomik durumunu bilebiliriz ki netice de ! Ben sunup çekileceğim a dostlar :)

Başlıyorum !

Öncelikle eskiden beri odanın tertemiz görünmesini sağlayan kireç beyazı duvarlara gelelim. Ya beyaz ya da gri diyoruz beyaz da alternatif sunmama lüzum yok gri de de no vereceğim.
Marshall iç cephe 00NN 62/000 

Gelelim koltuk ya köşe tercih edeceğiz yada az yer kaplayan karşılıklı kanepe.

Köşe takımı İkea SÖDERHAMN köşe kanepesi veya Vivense den İnci çiçekli koltuk takımı benim favorilerimden dir.

Evet aydınlatmaya geçelim. Aldığınız koltuk takımı ile doğru orantılı olarak sade bir aydınlatma seçin. Alanınız müsaitse orta sehpa kullanabilirsiniz. Benim favorim yine İkea dan KVISTBRO sehpası muazzam:)  Gelelim ortamı şenlendirecek büyük sade taşsız tuşsuz bir vazo ama büyük içerisine yeşil bir bitki ohh mis! Mutlaka tv kullanılacak Tv duvara monte tabiki. Altına basit ince bir tv ünitesi ortaya da halı niyetine bir kilim incecik tamaaaammm bitti hadi güle güle oturun :) Az eşya öz eşya :)

Öptüm kib bye :)

Yorumlar

Popüler Yayınlar