Çalışan Ev Hanımları

Merhaba ! 


Bugün çok farklı konulardan bahsedeceğiz. Başlıktan da anlaşılacağı üzere 'çalışan ev hanımlığı' nedir? Aslında bu soruya herkesin vereceği bir cevap var neticede. Bana sorarsanız o benim ! Evet hem çalışan hem ev hanımı. Şuanda bi evlat sahibi değilim ama 2,5 yıldır evliyim. Her sorana da çalışan ev hanımıyım diyorum :)

Benim meslekten hatunlara da lazım olan şeyler tabi ki hızlı özenli düzenli sade bir hayat. Zaten iş yerinde hepimiz yoruluyoruz stres oluyoruz evimiz bari bize yardım etsin. Evet işimiz bir tık daha zor kabul ! ama kolaylaştırmak da bize bağlı. Yanlızca hafta sonları bize kalıyor onda da temizlik mi yapalım kendimize eşimize ailemize vakit mi ayıralım ? Böyle anlatınca off dediniz değil mi? :)

Demeyin yoldaşlar ! :) Hafta sonu rahat etmek için hafta içi var olan yorgunluğumuza biraz daha yorgunluk katabiliriz. Bir elimiz sürekli toplamakta olsa yemekleri çift çift yapıp birini buzluğa atsak 2 günde 1 süpürsek hafta sonuna sadece yüzeysel temizlik kalır bizde gezer tozarız :)) Bir kaç öneride tabiki de bulunacağım kendi çapımda okuduklarım dinlediklerim yardımıyla tabiiki ..


  • Alışverişe çıkarken mutlaka elinizde listeniz olsun . Hem zaman hem ekonomi tasarrufu!
  • Çalışan bayanların en hoşuna giden donmuş sebze reyonu. Evet bende çok sık yararlanıyorum fakat sanmayın her zaman vaktim olunca az öldür buzluğa at yöntemi her daim anne geleneği :)
  • Asla ve asla mutfak tezganızı ertesi güne bırakmayın inanın iş-ken-ce :) 
  • Sürekli oturduğunuz oturma odanızı mutlaka toplayın havalandırın ve öyle yatağınıza geçin. 
  • Yüzünüzü yıkayıp dişinizi fırçalarken (örn:ben) banyonuzu temizleyin 

Şimdilik bu kadar gün içerisinde farklı konularda tekrar yazacağım . Öperim kib by

Yorumlar

Popüler Yayınlar