Maybelline Fit Me !


  Evet herkese selam günaydın ! Bugün biraz makyaj anlatıyım dedim. Konumuz ise fondöten :) Sanki çok deneyimledim gibi anlatacağım size şimdi. Şuan kullandığım Fit Me fondöten 120 numarası.

 Ben ki bi soluk benizli de olsam 120 numarası yıllardır istediğim o abartı ve emanet durmayan bronzluğu bana sağladığı için seviyorum seviciim :) 3. tüpüm olmalı bittikçe alıyorum mutlaka. Yapısı ipek gibi kadife gibi harika. Kalıcı çok çok değil ve maalesef oraya buraya bulaşıyor. EE neden bu fondöten dediğinizi duyuyorum tenime kuru gelmeyen çatırdatmayan tek ürün ne yapayım ? en azından saat 10.00 da sürüse 15,00 i görüyor ki ben çok elini kolunu suratına götüren tiplerdenim ona rağmen sen düşün :)

Neyse bana sormak istediğin bişey olur neme lazım burdayım dostum !


See you later!

Yorumlar

Popüler Yayınlar