Evde Kedi Beslemek !

Merhabaaa

 Evet ben artık bir pati besliyorum evimde. Daha önce hiç aklıma gelmezdi tabi ki. Hee bunun sevmemekle bi alakası yok onu söylemiş olayım da! Şimdi konu şöyle vuku buldu bir sabah eşimin kullandığı aracın motoruna girmiş bir minnak ama nasıl tatlı nasıl bal anlatamam. Bir bağırıyor ki feryat figan hiç sormayın. Biz ne yapacağımızı şaşırdık ki tamamen yabancı olduğumuz konu. ( ben ki en son 15 sene önce bir su kaplumbağası ile tecrübeliyim sizde gerisi) Neyse yemekhane gittim tabi ilk akla gelen süt ! Evraka sanki hiç bulunmamış bir şey buldum :))) Tabi süt yok denilince ayranı azıcık sulandırdım ve içine çok ufak ekmek içi azıcık bir plastik kasede verdik ama o nasıl içmek anlatamam :) Kaseyi yedi bebeğim :) Neyse sonra karnı doyunca biraz da sevince sustu bizimki. Eşim tamam dedi hadi barınağa. Yalan yok içten içe vermesek mi desin diye gözüne bakıyorum ama hiç bilmiyorum nasıl olur ? Bakar mıyız bakamaz mıyız derken hop bi anda eşim veterinere götürdü nedir aşısı var mı? derken minik oğlumuz bizim oldum evlilik yıldönümümüz olan 23 haziran dan itibaren oğlumuz Sherlock bizimle :) Samimi söylüyorum dünyanın en güzel hislerindenmiş ! Merhamet duygunuz tavan yapıyor her anınızda düşünüyorsunuz ne yapıyor diye satın almayın sahiplenin ! çok çok güzel bir duygu bu..

Yorumlar

Popüler Yayınlar