Motivasyon Eksikliği (Diyet)

 Motivasyon Nedir?

  Bence (!) motivasyon insanın her anında olan bugün de yaşamak için bir nedenim var coşkusudur. Şükür ile karıştırmayın bence. Biz kadınların bazen (kabul edelim her gün) bu coşkuya fazlasıyla ihtiyacımız var. Şahsen benim günüm günüme uymazken her allahın günü bu enerjiyi bu coşkuyu nereden buluyorum? İnsanın içindedir bence her anı her coşkusu bazen olmuyorsa olmuyordur diyerek bırakmalı ve arada bizim de ya yeter deyip salmaya ihtiyacımız var. Evli ol bekar ol çocuğun olsun olmasın fark etmez arkadaş! Bırak şu ipin ucunu biraz bırak o an o dakika ne olacaksa olsun ! bırak dağınık kalsın bırak ! Bazı anlarda öyle bir his geliyor ki bana öylece olduğum yerde ev dışarısı iş yeri fark etmez öyle samıt gibi yüz üstü yatasım geliyor :)

 Neyse ben her pazartesi gibi herkes gibi diyete başladım dün :) (beze yemek bozuyor mu?) Evet instagram da da diyet günlüğüm gibi bir hesabım var ama asla adı ben değil :) Bir gün söylerim belki. Neyse biliyor musun? zırvalamayacağım öyle sen her halinle çok güzelsin, harikasın, beden olumlama falan ben (ben) inanmıyorum öyle şeylere insan kendini içini çok iyi bilir nasıl iyi olacağını çok iyi bilir . İradedir arkadaş bu beceremediğimiz o boğazımızı tutamadığımız durumlara ''ben biylidi gizilim'' diyemezsin! Bi rahatsız olursun ki zaten kendi rahatsız olmanı geç vücudun yeme artık diye alarm verir bir sürü hastalık vırt zırt! 

 Özetleyeyim artık demem o ki; kendi hesaplaşman kendinledir başkasıyla değil tutamadığın boğazınladır. Gerçekten zayıflamak için motivasyon arıyorsan içine bak aynaya bak kıyafetlerine bir kaç da instagram hesabına sev kendini ama olmak istediğin kişi karşısında kendi kendine engel olma dostum :) 

Kib bye :) 

Yorumlar

Popüler Yayınlar