Avon Bright Start Fondoten !



Avon Bright Start Foundation

Merhabalaaarr :)
Avonun bu yeni fondotenini bende çok merak ettim ve n11 den sipariş ettim hatta dün sipariş verdim bugün geldi :)
Şimdi bu ürüne fondoten demek yanlış olur kanımca çünkü kapatıcılıktan çok hafif renk verme, renk eşitleme konusunda başarılı bir ürün. Benim cildimde ne ergenlik sivilcesi ne cilt lekesi hiç bir problem olmadı bugüne kadar o yüzden aldığım ürünlerde çok çok kapatıcılık aramıyorum .. Ürün ışıltılı hafiften o yüzden yağlı cilde sahipseniz şayet cık olmaz size .. Benim gibi kuru cildiniz varsa olur o halde. 


Bu resimde bileğimin sağ kısmında bu ürünü bulabilirsiniz dikkatli bakın :) Dediğim gibi çok ta fondoten değil :) Ama hafif yapılı bu ürünü sevdim ben hadi bakalım  :)

Ayrıca;  bu ürün Portakal, limon, söğüt kabuğu, kolajen ve elastin ve SPF15 çeriyor onun bilgisini de verelim. Kendi sitesinde 36 TL imiş ben n11 den tesadüfen 18.50 TL ye aldım .. EE hayırlı olsun banaaa :)






Gamze  ZORKA

Yorumlar

Popüler Yayınlar